joi, iunie 12, 2008

Meditatia zilei de 13 iunie

Eu nu cred că Programul şi cei 12 Paşi funcţionează doar pentru că am
citit acest lucru într-o carte sau pentru că i-am auzit pe alţii
spunând asta. Cred asta pentru că văd alţi oameni recuperându-se şi
pentru că şi eu sunt în recuperare. Nu mai cred că sunt neajutorat
şi lipsit de speranţă . Când văd schimbarea având loc cu mine şi cu
alţi oameni, ştiu că Programul funcţionează. Când un reporter tv l-a
întrebat pe filosoful Jung dacă crede în Dumnezeu, acesta a răspuns
şoptit: Eu nu cred eu ştiu . Ştiu eu că Programul funcţionează?

Rugăciunea de azi
Arată-mi finaluri fericite, vieţi refăcute, personalităţi
reechilibrate, punţi reconstruite, pentru a nu pune pe baza credinţei
faptul că Programul funcţionează. Fie ca eu să-l văd funcţionând
pentru alţii şi pentru mine. Fie ca eu să fiu recunoscător pentru
succesul real înregistrat de Program. Fie ca această certitudine să
mă ajute să găsesc credinţa de care am nevoie pentru a urma cei 12
Paşi.

Ce să-mi amintesc azi
Programul funcţionează.
trimisa de meditatii_sfdimitrie@yahoogroups.com

Niciun comentariu: