sâmbătă, iunie 14, 2008

Meditatia zilei de 14 iunie

La un moment dat, pe măsură ce ne implicăm tot mai mult în Program,
ajungem să conştientizăm cu adevărat importanţa onestităţii şi a
sincerităţii pentru recuperarea noastră. Când realizăm asta, unul
dintre primele lucruri pe care reuşim să le recunoaştem este că, în
trecut, comportamentul nostru a fost departe de tot ce era sănătos
sau rezonabil. De îndată ce putem admite acest lucru fără ruşine
sau jenă descoperim o altă dimensiune a libertăţii. Mă aştept eu
ca, pe măsură ce progresez în recuperare, viaţa mea să devină tot
mai senină şi mai bogată?

Rugăciunea de azi
Fie ca eu să ştiu, chiar şi atunci când fac puternicul Prim Pas (care
poate să fie primul gest de onestitate pe care l-am făcut de ceva
timp), că onestitatea are nevoie de practică. Vechiul meu eu -
derutat, haotic - este la fel de diferit de eul onest spre care tind,
precum noaptea de zi. Fie ca eu să-mi dau seama că e nevoie de mai
mult decât de un gând trecător pentru a mă schimba.

Ce să-mi amintesc azi
Onestitatea are nevoie de practică.

trimisa de meditatii_sfdimitrie@yahoogroups.com

Niciun comentariu: