vineri, aprilie 11, 2008

PRIMUL PAHAR

Pentru multi din comunitatea AA, era dificil de înteles cã pentru noi, primul pahar a fost periculos ! Noi sustinem cã niciodatã nu ne îmbãtãm de la un singur pahar, nici la al 4-lea, al 8-lea, nici al 16-lea nu este de vinã.

Dacã noi am fi bãut unul, sau chiar douã pahare, am fi fost în ordine. De fapt noi când am luat primul pahar, înainte de al bea, puterea vointei noastre s-a risipit si puterea noastrã de discernãmânt ne-a pãrãsit. Chiar dacã, ocazional, am reusit sã controlãm felul nostru de a bea, încât acesta ne-a linistit, ziua urmãtoare, sãptãmâna viitoare, sau luna viitoare, dezastrul s-a produs.

NOI am crezut cã putem stãpâni alcoolul. DAR NOI NU PUTEM !

Acesta, deoarece primul pahar distruge puterea noastrã de a hotãrî ce este bine si ce este rãu. Nu conteazã cât de mic, nevinovat sau ispititor ni s-ar pãrea primul pahar, acela care distruge vointa noastrã, NOI stãm deoparte de el azi.

ALCOOLICUL, ESTE O PERSOANÃ PENTRU CARE, UN PAHAR ESTE PREA MULT, IAR O SUTÃ NU SUNT DE AJUNS

Un comentariu:

maarius spunea...

Este perfect adevarat,in comunitatea AA se spune ca daca te-a calcat trenul,nu conteaza al catelea vagon te-a taiat,deoarece ai murit cand te-a lovit locomotiva! Deci mai bine sa ai grija de tine,ca sa nu te loveasca locomotiva,pt ca atunci nu te va taia nici un vagon!